- Nie mam jeszcze świadectwa maturalnego / dyplomu, nie mogę zapisać się na wybrane studia.
W zakładce "WYKSZTAŁCENIE":
kliknij "Zapisz i dodaj dokument"
Wybierz rodzaj dokumentu
Wpisz rok uzyskania dokumentu (np. 2025)
Wybierz kraj uzyskania dokumentu
Kliknij "Zapisz"
Gotowe! System pozwoli zapisać się na wybrany kierunek/specjalność. - Nie mogę uzupełnić wszystkich informacji osobowych.
Kliknij w menu "Rekrutacja" i wybierz rekrutację na najbliższy rok akademicki, następnie kliknij "moje konto" > "Formularze osobowe" i uzupełnij dane. - System wciąż wyświetla komunikat o konieczności uzupełnienia informacji o wykształceniu.
Być może brakuje jeszcze informacji o ukończonej szkole średniej.
Kliknij "moje konto" > "Formularze osobowe" > "Wykształcenie" i uzupełnij pola oznaczone gwiazdką w sekcji "Szkoła średnia".
Zobacz także pkt. 2. - Nie widzę numeru konta w zakładce "Płatności".
Zapisz się na wybrany kierunek/specjalność. System wygeneruje indywidualny numer konta po zapisie i wypełnieniu formularzy. - Dokonałam opłaty rekrutacyjnej, a nie jest to zaznaczone na moim koncie.
Księgowanie opłaty trwa minimum 2 dni robocze, zatem opłata dokonana w poniedziałek zwykle widoczna jest na koncie IRK we środę, a dokonana w piątek widoczna jest we wtorek. Z różnych względów terminy te mogą ulec wydłużeniu. Prosimy o cierpliwość. - Czy jeśli dokonam opłaty rekrutacyjnej ostateniego dnia zostanę zakwalifikowany do egzaminów wstępnych?
Tak, opłaty należy dokonać najpóźniej ostatniego dnia zapisów. Księgowanie może potrwać dłużej (około 2 dni roboczych), ale nie ma to wpływu na zakwalifikowanie do egzaminów wstępnych. - Moje punkty z pierwszej tury zostały przepisane do tury drugiej.
System automatycznie przepisuje punktację z pierwszej tury do tury drugiej. Punktacja ta zostanie usunięta po upłynięciu terminu zapisów na egzaminy wstępne w widoku tabeli "Zgłoszenia rekrutacyjne", ale wyniki pierwszej tury zostaną zachowane w historii konta. - Kiedy otrzymam informację o zakwalifikowaniu do egzaminów wstępnych?
Około 2 dni roboczych po zakończeniu zapisów w zakładce "Zgłoszenia rekrutacyjne" po zaksięgowaniu opłaty i sprawdzeniu, czy wszystkie wymagane elementy zgłoszenia zostały wypełnione, pracownik Biura Rekrutacji ustawi status zakwalifikowania do egzaminów wstępnych. - Kiedy poznam szczególowy harmonogram wejść na egzamin?
Szczegółowe harmonogramy prześlemy Kandydatom kilka dni po ustawieniu wszystkich statusów kwalifikacji. - Egzamin anulowany - co to oznacza?
Jeśli egzamin został anulowany (zdarza się to w przypadku przeprowadzenia egzaminów w formie zdalnej), oznacza to, że każdy z Kandydatów otrzymuje maksymalną liczbę punktów z nieprzeprowadzonego egzaminu (por. Warunki i tryb rekrutacji, par. 5 ust. 11). - Jak załączyć nagrania w przypadku egzaminów zdalnych?
Pliki z portfolio lub nagraniami prezentacji wymaganego programu należy załączyć w zakładce "Zgłoszenia rekrutacyjne" na dole tabeli: "Załącz pliki". System przyjmuje 6 plików w rozmiarze do 350 MB oraz linki do serwisów streamingowych lub wirtualnego dysku.
Wytyczne do nagrań:
- nagrania muszą zawierać dźwięk i obraz w rozdzielczość nie większej niż 720p;
- na nagraniu powinna być widoczna cała sylwetka Kandydata, a w szczególności ręce i twarz;
- nie można stosować montażu utworów (nagranie z jednego ujęcia);
- dopuszczalne jest nagrywanie oddzielnie każdego utworu / części;
- moduł do załączenia nagrania znajduje się w ramach zgłoszenia rekrutacyjnego w systemie IRK: moje konto → zgłoszenia rekrutacyjne → dodatkowe informacje;
- system IRK przyjmuje linki do wirtualnego dysku, do serwisu streamingowego lub pliki o rozmiarze do 350 MB. Odpowiedzialność za prawidłowe umieszczenie i udostępnienie materiałów za pomocą linku do wirtualnego dysku lub serwisu streamingowego w sposób, który umożliwia Komisji Egzaminacyjnej zapoznanie się z materiałem, leży po stronie Kandydata.
- Czy mogę zmienić program egzaminu?
Program egzaminu i inne informacje w formularzach można edytować najpóźniej do zakończenia zapisów w danej rekrutacji. W tym celu należy kliknąć odpowiedni link w zakładce "Zgłoszenia rekrutacyjne", na dole tabeli. - Co to znaczy oryginał, odpis lub poświadczona notarialnie kopia?
Jeśli otrzymałeś informację o konieczności dostarczenia oryginału, odpisu lub poświadczonej notarialnie kopii dokumentu oznacza to, że należy dostarczyć wersję papierową dokumentu wydaną przez odpowiednią instytucję.
Zwykłe kopie z kopiarki lub skan przesłany elektronicznie nie będą wystarczające do potwierdzenia danych. Przesłane skany mają jedynie charakter pomocniczy - w niektórych przypadkach Biuro Rekrutacji jest w stanie potwierdzić ich prawdziwość w elektronicznych bazach danych.
Prośbę o dostarczenie oryginału, odpisu lub poświadczonej notarialnie kopii dokumentu przesyłamy w sytuacji, gdy dany dokument nie widnieje w bazie danych, a zatem nie jesteśmy w stanie zweryfikować przesłanego skanu dokumentu. - Jak zalogować się do systemu USOS
Konta w systemie USOS będą utworzone w ciągu kilku dni roboczych po otrzymaniu statusy "przyjęty".
Logowanie do konta w systemie USOS:
login: imię.nazwisko
hasło: takie samo jak do IRK
W przypadku, gdyby Państwa imię i nazwisko było takie samo jak innej osoby posiadającej już konto w naszym systemie USOS (brak możliwości zalogowania), należy dodawać kolejne cyfry (zaczynając od 1) do loginu: imię.nazwisko1, imię.nazwisko2 itd. - Z kim kontaktować się po przyjęciu na studia?
Dane kontaktowe do Biura Obsługi Studentów:
Wydział Kompozycji, Teorii Muzyki i Reżyserii Dźwięku - bos1@amfn.pl
Wydział Instrumentalny - stopień I: bos3@amfn.pl; stopień II: bos1@amfn.pl
Wydział Wokalno-Aktorski - bos3@amfn.pl
Wydział Dyrygentury, Jazzu, Muzyki Kościelnej i Edukacji Muzycznej - bos4@amfn.pl
Dom Studenta: ds.kierownik@amfn.pl
(Wnioski o miejsce w DS składane są przez system USOS)
Pełne dane kontaktowe dostępne są na stronie www.amuz.bydgoszcz.pl - Czy na moją specjalność odbywa się druga tura naboru?
W menu Rekrutacja (niebieski odnośnik na górze strony) po zaznaczeniu opcji "Tylko z trwającą turą" dostępna jest lista kierunków i specjalności, na który aktualnie odbywa się nabór. Informacje o trwającym lub planowanym naborze znajdują się także na podstronach poszczególnych specjalności. - Czy mogę studiować dwie specjalności w ramach jednego kierunku lub dwa kierunki?
Kandydaci mogą się rekrutować na dowolną liczbę specjalności dowolnych kierunków. Nie można jednak będąc studentem danego kierunku zostać przjętym w trybie rekrutacji na inną specjalność w ramach tego samego kierunku.
Poniżej omawiamy poszczególne przypadki:
Nie będąc studentem AMFN:
a) Można zdawać egzaminy wstępne i zostać przyjętym w trybie rekrutacji na dwa różne kierunki studiów w tym samym roku. Należy uiścić podwójną opłatę rekrutacyjną.
b) Można zdawać egzaminy wstępne i zostać przyjętym w trybie rekrutacji na dwa różne stopnie studiów dwóch specjalności prowadzonych w ramach tego samego kierunku studiów (np. specjalność: Kompozycja na st. I i specjalność: Teoria Muzyki na st. II - oba na kierunku Kompozycja i Teoria Muzyki). Należy uiścić dwie opłaty rekrutacyjne.
c) Można zdawać egzaminy wstępne i zostać przyjętym w trybie rekrutacji na dwie specjalności w ramach tego samego kierunku i tego samego stopnia studiów w tym samym roku (tej samej rekrutacji). Należy uiścić jedną opłatę rekrutacyjną.
Będąc studentem AMFN na danym kierunku, specjalności i stopniu studiów:
d) Można zdawać egzaminy wstępne i zostać przyjętym w trybie rekrutacji na inny kierunek i/lub inny stopień studiów. Należy uiścić opłatę rekrutacyjną.
e) Można zdawać egzaminy wstępne i zostać przyjętym w trybie rekrutacji na ten sam kierunek innego stopnia studiów.
f) Można zdawać egzaminy wstępne, ale nie można zostać przyjętym w trybie rekrutacji na inną specjalność prowadzoną na tym samym kierunku i stopniu studiów, którego się jest aktualnie studentem. Można jedynie wnioskować o rozszerzenie programu studiów o drugą specjalność prowadzoną w ramach tego samego kierunku na tym samym stopniu studiów, lecz wiąże się to z koniecznością ukończenia obu specjalności w tym samym czasie. - Jaki certyfikat znajomości języka jest uznawany? (dla obcokrajowców)
Rodzaje certyfikatów określa rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 30 lipca 2025 r. w sprawie rodzajów dokumentów poświadczających znajomość języka, w którym odbywa się kształcenie na studiach.
https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2025/1045